dijous, 17 d’abril del 2014

Un vestidet (i uns peücs) per l'Eva

Sembla que aquests últims dies ha arribat la primavera! Com a bona ripollesa, sé com d'important és aprofitar aquests dies de sol, d'aquí a res tenim aquí el núbol de Sant Eudald i cal amortitzar les samarretes més fresques i els cardigans perquè les plujes i el mal temps treuran cap segur durant la primera quinzena de maig.

Des que vaig rebre la meva joguina nova he anat fent cosetes per agafar pràctica i perdre-li al por a la màquina de cosir. Ja us vaig explicar com havia après a sargir uns texans. També l'he fet servir per fer moneders com el del sorteig dels 100 seguidors a Facebook, algun targeter i la que fins ara és l'estrella de "Personalitzar i (re)estrenar que tinc pendent de presentar-vos. Però volia enfrontar-me a alguna cosa "més gran" i l'excusa perfecta em va arribar via família política.

A finals de desembre, una cosina d'en Jordi va tenir el seu segon fill. En aquest cas era una nena, l'Eva. Encara no hem tingut ocasió de conèixer-la, així que quan la mava sogra em va comentar que a finals d'aquesta setmana venien a casa de la tieta d'en Jordi vaig pensar que havia arribat el moment d'afrontar un repte més complex.

Ja us he parlat alguna vegada del blog de la Marta Cárdenas ohmotherminediy.com. Allà hi podem trobar tutorials complerts en vídeo, molt pràctics i recomanables per les que estem començant. Massa sovint en alguns blogs, es donen per suposats coneixements als que no totes hem arribat i acabes cosint i descosint vàries vegades fins que no aconsegueixes el resultat desitjat. En aquest cas em vaig decantar per un vestidet estiuenc de tall mariner. Podeu trobar el tutorial i els patrons aquí.

Dissabte passat em vaig dirigir a la botiga de Ribas y Casals de Santa Coloma de Gramanet per triar la tela que havia de fer servir. Vaig escollir una tela de fons beig amb un estampat de floretes en color negre amb un cert aire vintage molt adequat pel model de vestit que volia fer. 


Es tracta d'un teixit de cotó per patchwork amb una caiguda preciosa i molt fresc per l'estiu. La tela per fer el coll ja la tenia a casa, d'una comanda anterior a Confección Saymi. També em vaig fer amb una irresistible capseta de sabons per marcar de Tailor's Chalk. Ara ja sóc tota una professional ;-b


Completava el material necessari amb uns botons negres clàssics però preciosos que vaig adquirir a Tendals Caballol. També vaig comprar un cabdell de fil Natura de DMC dels que tant m'agrada per fer uns peücs a joc amb la sola beig i el cos del peüc negre. Amb tot el material a les mans i unes quantes hores de feina després vaig haver marcat, tallat, muntat, planxat, cosit, tornat a planxar, rematat, cosit botons i fet els traus al vestidet de l'Eva. Aquí teniu el resultat. Espero que us agradi i, sobretot, que li agradi a l'Eva (o a l'Aurora, que és qui li ha de posar).

Cara davantera

Cara posterior

Què us sembla? Estic bastant satisfeta per ser el primer vestidet que faig. A més, com sempre dic, m'encanta poder dir que amb ell va el temps que he dedicat a buscar, triar i fer. És un regal personal!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada