divendres, 25 d’abril del 2014

Conseqüències de Sant Jordi

El passat dimecres va ser la Diada de Sant Jordi! Aquest és un dels meus dies preferits de l'any. Els carrers plens de persones carregades de llibres o triant i remenant a les parades, pensant en què li agradarà al destinatari del regal... Regalar m'encanta i regalar llibres, encara més!

Aquest any hem muntat paradeta de l'Escola Futbol Sala Ripoll i hi hem venut unes roses molt especials, ben dolces i fetes a mà per una servidora. Estic molt i molt contenta amb el resultat. De les gairebé 170 que vaig fer, a les 18:00h ja no m'en quedava cap! M'alegro per les finances del club, a 0.50€ per rosa, n'hem tret prou per pagar un arbitratge, que bona falta ens fa. Però m'alegro més per mi, que vaig poder recollir la paradeta i anar a viure la diada!

Toxo, llengua de gat i regalèssia, nyam-nyam
Amb en Jordi també vam tenir la nostra ració de Sant Jordi. Aquest any el meu amor va alimentar el monstre que porto dins:
  • La "vena freak" amb dos còmics divertidíssims: Darth Vader y su hijo i Darth Vader y su princesita. Veure a Darth Vader intentant educar a un nen i a una adolescent no es paga amb diners.
  • La "vena manetes" amb un totxo de tècniques de costura ple de fotos meravelloses de les que en trauré un bon munt de projectes i acabats.


I per acabar-ho d'arrodonir, una bona amiga en va parlar de Tèxtils Colomer, un magatzem de venda de roba a metres a Les Masies de Roda i aquest matí hi hem anat amb la meva cunyada, que és una enamorada del patchwork. La veritat és que és espectacularment gran, hi ha moltíssima varietat de géneres, colors, estampats i bons preus. M'he animat i hi he comprat tres talls de 0.5x1.40m de roba de cotó per patchwork per fer una reinterpretació d'un dels dissenys que he vist al meu llibre de costura. I tots tres per només 13.50€! Convinats amb una tela gris que ja tinc a casa, crec que pot quedar una cosa preciosa.

La matèria prima

Ja us aniré informant dels progressos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada